piątek, 24 czerwca 2011

Kartka z niespodzianką

Kurs na kartkę z czekoladką znalazłam u asicy.p, gdzie krok po kroku opisała ona jak stworzyć takie cudeńko:)


Dziś mam wolne, więc z samego rana, tzn. o 10 poleciałam do sklepu z papierami scrapowymi i wybrałam dwa, które mi wpadły w oko. Drugi na wszelki wypadek, gdyby mi coś nie poszło:)


Kupiłam też ozdobne ćwieki i wstążki. No i czekoladę w Biedrze:)


Zaczęłam oczywiście źle. Tzn. ze złej strony wycięłam wzór... dlatego musiałam tą bardziej ozdobną część umieścić w środku. W sumie i tak fajnie wyszło, bo kartka jest z podwójną niespodzianką, z zewnątrz wygląda skromnie (jeszcze nie wiem komu ją wręczę i na jaką okazję, więc przód jest dość ascetyczny:), a w środku... na bogato - i jeszcze czekolada do tego! :)


To że źle przycięłam papier spowodowało też że nie mogłam przykleić kieszonki na czekoladę, zgodnie z instrukcją ascicy.p, bo zakryłabym te piękne motyle i kwiatki:) Znalazłam obejście w postaci rożków:


Chciałabym podać instrukcję, ale zakręciłabym się w tym tłumaczeniu za bardzo. Muszą wystarczyć obrazki. Najlepiej spróbowac "na sucho" na zwykłej kartce papieru.


W punkcie drugim odcinamy wystające rożki. Zaginamy, sklejamy i gotowe. Nasze narożniki powinny byc grube na 1,2 cm tak jak grzbiet kartki:)


Wklejamy narożniki do kartki. Najlepiej najpierw przymierzyć tabliczkę czekolady do kartki, aby rozstawienie narożników było odpowiednie:) O dziwo, prawie każda czekolada ma inne wymiary!


Teraz wystarczy tylko włożyć czekoladę i gotowe! Jeśli narożniki są za luźne, to można czekoladę delikatnie podkleić malutkim kawałkiem taśmy dwustronnej.


Dzięki Alicja za ten kursik!!! Twoje pomysły są cudowne i bardzo się cieszę, że mogę się czegoś od Ciebie nauczyć:D

6 komentarzy:

  1. no Kochana!!!!!!
    ale pięęęęęknaaa!!!i te rogi wow!!chyba ja teraz się czegoś nauczę:)a co to za sklep masz z takimi slicznymi papierami???
    cudo!!!
    pozdrawiam i jestem dumna:)
    bo odbieram głosy,że kurs nieczytelny jest;/

    OdpowiedzUsuń
  2. no jak ja ogarnęłam, to chyba jest czytelny (bo gubię się nawet przy składaniu mebli z Ikei;), a sklep mam taki: http://www.margus.pl/; cieszę się zaliczyłam pierwszą lekcję:) czekam na kolejne:D

    OdpowiedzUsuń
  3. cóż za fantastyczny pomysł z tymi narożnikami!czekolada w takim opakowaniu prezentuje się genialnie ;)) myślę, że z karteczki z taką słodką niespodzianką każdy by się ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wybrnęłaś z tej sytuacji, ja właśnie "męczę" swoją pierwszą kartkę z czekoladą. Pomysł z narożnikami rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze! Pozdrawiam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...