środa, 29 grudnia 2010

Wazonik z butelki

Materiały:

- butelka o ciekawym kształcie
- serwetka z wybranym wzorem
- klej do decoupage'u serwetkowego
- farby akrylowe
- lakier

Ja wybrałam butelkę ceramiczną, którą pokryłam kilkoma warstwami farby akrylowej w kolorze ecru, spód butelki i środek (w widocznych miejscach) pomalowałam fioletowym akrylem. Farba celowo nałożona jest tak, aby było widać "machnięcie" pędzlem, tworzy się w ten sposób ładna faktura. Następnie nakleiłam serwetkę, stopniowo nakładając pędzelkiem warstwę kleju na wierzchnią część serwetki.


Wybrany wzór z serwetki można wyciąć lub wydrzeć. Inny sposób polega na obmalowaniu wybranego wzoru mokrym pędzelkiem, a następnie wydarcie wzoru z serwetki - ułatwia to później nałożenie wzoru na przedmiot który zdobimy decoupage'm.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze! Pozdrawiam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...