czwartek, 21 czerwca 2012

Chustecznik na reklamówki jednorazowe, czyli Cepelia 3

W dobie EKO, jednorazowe siateczki należy zbierać, chociażby po to, aby je wtórnie wykorzystać: zapakować śniadanie czy trampki na siłownię - obojętnie, do czegoś się zawsze przydają. Pojawia się jednak problem ich przechowywania. Ja miałam taki mały kąt w plastikowym koszyku, do którego wciskałam kolejne jednorazówki (bez sensu ta nazwa;) - panował tam niezły chaos, ale ostatnio zobaczyłam super pomysł na inne zastosowanie chustecznika...


Kupiłam zatem drewniane pudełko na chusteczki i ozdobiłam je dekupażowo tak, aby komponowało się z pudełkiem na herbatę i na przyprawy.


Pudełko ma wysuwane denko, więc pakowanie kolejnych siatek do pudełka jest ułatwione:)


Polecam to rozwiązanie, można oczywiście wykorzystać i przerobić kartonowe pudełko po chusteczkach higienicznych, ale drewniane będzie bardziej trwałe:)

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł!! Rewelacyjnie to wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na uporządkowanie reklamówek foliowych. Mam mnóstwo szuflad wypchanych foliówkami. na pewno skorzystam z tego pomysłu.
    https://niupak.eu/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze! Pozdrawiam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...