wtorek, 15 lutego 2011

Walentynka dla męża

 Po raz pierwszy połączyłam cardmaking i decoupage:)


Gruby szary karton (znowu recycling:) pomalowałam farbą akrylową w kolorze kremowym. Jak farba wyschła, przykleiłam wzór z serwetki (ten sam, który wykorzystałam do zrobienia kolczyków). Korzystam z kleju specjalnie dedykowanego do decoupage'u serwetkowego - posiada on także funkcję lakieru i nadaje powierzchni lekkiego połysku. A jaką techniką przyklejam serwetkę? Najprostsza, przynajmniej dla mnie, metoda to przyłożenie serwetki do powierzchni w ostatnim stadium wysychania farby - dzięki temu serwetka się nie przesuwa i nakładanie kleju oraz rozsmarowywanie go pędzelkiem stopniowo po całej powierzchni wzoru. Serwetka jest tak cienka, że przejmuje kolor tła - dlatego kolor ten trzeba dobrze dobrać.



Tak ozdobiony kartonik przewiązałam wstążką, dodałam samoprzylepne serduszko i przykleiłam taśmą dwustronną do bazy kartki:) Kartkę otrzymał mój mąż z okazji Walentynek, ale myślę, że byłaby ona dobra także jako kartka z okazji ślubu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze! Pozdrawiam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...