poniedziałek, 27 lutego 2012

Filcowa torebka do paska

Jak miło spędzić weekend? Najlepiej twórczo i w towarzystwie przyjaciół! Na taki wspaniały pomysł wpadła nasza kreatywna Magda! Była kawka i herbatka, ciepła, świeżo upieczona szarlotka i domowe warsztaty z szycia filcowej torebki, którą można przyczepić do paska. Oto efekt mojego dzikiego szycia:


A tak wygląda wnętrze:


Ponieważ w trakcie szycia zorientowałam się, że ja w sumie nie noszę pasków, zmieniłam paskową szlufkę (przyszywaną z tyłu torebki) na odpinany na zatrzask paseczek, który można zaczepić o szlufkę w spodniach.


Pomimo sceptycyzmu Magdy co do ozdóbek, jednak zdecydowałam się na duszka z PacMana, (przyklejonego na SuperGlue:) (pierwotnie był kiczowatym tulipanem, ale przeistoczył się duszka, który zyskał nieśmiałą aprobatę Magdy):


A oto fotorelacja z naszych warsztatów:




 I efekty naszej pracy:


Oto asymetryczna torebeczka Izy i jej wnętrze:


A to torebka Magdy...




Moja torebka z Magdą w tle:


Dzieło Agi!:) wraz z gotowym paskiem:




Dzięki babeczki za miłą zabawę!:)

4 komentarze:

  1. jaka śliczna!!!!widzisz i Ty sie warsztatujesz:)prawda jakie to przyjemne?:)
    buziole:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fajne takie warsztaty, szczególnie jak prowadząca zna się na rzeczy!:)

      Usuń
  2. Jakie zdolne Dziewczyny! A można złożyć zamówienie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, mogę dać przepis jak to się robi - wtedy jest większy fun!

      Usuń

Dziękuję za pozostawione komentarze! Pozdrawiam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...