sobota, 26 maja 2012

Kartka "It's a boy!"

Znajomym urodził się synek, jest to zatem super okazja do zrobienia karteczki z wykorzystaniem papierów z nowej kolekcji Asicy-Scrap, które mają swoją oficjalną właśnie w dniu dzisiejszym na Południowym Zlocie Scarpowym w Cieszynie!:)))




Nowością są moje quillingowe sprężynki przy kwiatku i serduszka:)))


Motylek Asicy świetnie daje się wyciąć, mimo iż nie jestem mistrzem precyzji, gdy mam nożyczki w ręce:)


Podsumowując, papiery są świetne! Dość sztywne (nie znam dokładnej gramatury, ale tak w sam raz grube:), wzory są zachwycające i świetnie się ze sobą komponują - wszystkie (!), co jest dość nietypowe jak na kolekcje, bo zazwyczaj mam tak że podoba mi się 1 albo 2 papier na całą, albo większość, ale jednego np. nie ma jak użyć... bo z niczym się nie komponuje... Na szczęście "Pastelowej Rapsodii" to nie dotyczy!!!:))) Gratuluję super papierków po raz setny już, droga Asico!:)))

3 komentarze:

  1. Ogromnie się cieszę, że papiery Asi mają powodzenie :))
    Kartka śliczna.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaka śliczna ta karteczka!!!!dziękuję za ciepłe słowa:****

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze! Pozdrawiam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...