piątek, 13 lipca 2012

Lift IV #4 - "Off the beaten path"

Dziś będzie podwójnie Asicowo, bo nie dość, że Liftonoszki zaproponowały pracę Asicy do podliftowania, to moja interpretacja bazuje na papierach produkcji Asica-scrap:)


Przeczytałam albo to usłyszałam, w którymś z wywiadów z Asicą, że jej początki w scrapbookingu polegały na ciągłym lifotwaniu innych prac. Trzeba słuchać porad mistrzyni i uczyć się od najlepszych:) Choć wiem, że do piękna oryginału jeszcze długa droga przede mną... :)


Fotkę podkleiłam papierem czerpanym i dwoma kawałkami grubego kartonika, aby uzyskać efekt 3D:) Do tego papierowy kwiatek z samoprzylepnym diamencikiem i kilka złotych listków z pasmanterii...


Jako iż nie dorobiłam się jeszcze żadnego wykrojnika serwetkowego, musiałam zastosować starą przedszkolną metodę tworzenia serwetek... Papier poskładać i ponacinać:)


A ta wielka stopa na zdjęciu, to moja. Na plaży. Na piasku po deszczu. Bo to bałtycka plaża była. Rozmiar 40. Stopy, nie plaży:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze! Pozdrawiam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...